Secrets del Museu

fotografia de l'antiga presó del Palau Episcopal, avui museu d'art de Girona

PLACES EXHAURIDES

Visita temàtica en el marc de les Jornades Europees de Patrimoni

El Museu d’Art de Girona ocupa un dels edificis més emblemàtics i imponents de la ciutat: el Palau Episcopal. Durant segles, aquest edifici va ser la residència del bisbe de Girona i la seva cúria, i va acollir també reis i nobles en les seves visites a la ciutat. Avui dia, el Palau conserva espais únics que testimonien el seu ric passat, com una antiga presó que encara es pot visitar.

Aquesta visita comentada, centrada en els secrets del Museu, permetrà explorar els racons amagats i descobrir els detalls més subtils tant de l’edifici històric com de les obres d’art que conserva.

Us convidem a un viatge fascinant que combina la història arquitectònica del Palau amb els misteris i curiositats de la col·lecció artística, per revelar aspectes poc coneguts que normalment passen desapercebuts al visitant casual.

Data: Dissabte 12 d’octubre, a les 11.30 h

A cura de: Serveis Educatius del md’A

Accessibilitat: Disposem de bucle magnètic personal i sistema FM

Preu: Gratuït. Places limitades.

Reserva la teva entrada