El Gran Dia de Girona

El gran dia de Girona és l’obra de cavallet més gran de la història de la pintura catalana (4,96 x 10,82 m). Va ser realitzada per Ramon Martí i Alsina entre 1863 i 1864.

Actualment forma part de la col·lecció del Museu Nacional d’Art de Catalunya i es troba exposada en dipòsit a la seu de la Generalitat de Catalunya de Girona, a l’església de l’Antic Hospital de Santa Caterina. En aquesta visita teatralitzada us proposem descobrir els secrets que s’hi amaguen, que no són pocs!

Data: Dissabte 16 de febrer, a les 12 h

A càrrec de: Servei d’Activitats Educatives del Museu d’Art de Girona.

Preu: 4,5 €. Amics del md’A: 2 €.

Reserves: Places limitades. Es recomana la reserva prèvia al telèfon 972 20 38 34.

Lloc: Pl. Pompeu Fabra, 1 Girona