Visita comentada de l’exposició temporal

«Costa Brava, la descoberta del paradís (1870-1936). De Blanes al cap de Creus, identitat d’un paisatge.» és la primera d’una trilogia d’exposicions dedicades al descobriment, la destrucció i la recuperació de la Costa Brava des del món de l’art. Ens proposem resseguir la costa nord de Catalunya amb tres itineraris que, durant tres anys, mostraran com l’art i els artistes han contribuït a promocionar-la, defensar-la i reparar-la, des de finals del segle xix fins a la nostra contemporaneïtat.

La primera mostra, “La descoberta del paradís”, es desdobla en dues: la del Museu d’Art de Girona, subtitulada «De Blanes al cap de Creus, identitat d’un paisatge», i una altra de monogràfica que és al Museu de l’Empordà de Figueres amb el títol «Quan Cadaqués era una festa».

Data de la visita guiada amb la comissària:

Dissabte 9 de setembre de 2023, a les 11.30 h

Data de la visita guiada amb el Servei Educatiu del museu:

Divendres 14 de juliol de 2023, a les 17 h

Preu de l’activitat: 6 €. Amics del md’A: 4 €. Places limitades.

Compra la teva entrada