Adquirida en subhasta una obra del pintor d’avantguarda Celso Lagar

El Departament de Cultura adquireix en subhasta una obra del pintor d’avantguarda Celso Lagar pintada a Girona i destinada al Museu d’Art de Girona

El paisatge “Girona. Torre i absis de Sant Pere Galligants”, un oli sobre tela datat del 1915, va sortir a la venda el passat dijous 10 de maig, a La Suite Subastas de Barcelona per 20.000 €.

L’obra es presenta al públic avui 18 de maig, amb motiu del Dia Internacional dels Museus, juntament amb les altres adquisicions del Departament de Cultura destinades al Museu d’Art el 2017, que encara no s’havien exposat: una taula gòtica atribuïda a Ramon Solà II i un dibuix de l’artista empordanesa Ángeles Santos.

Descarrega la nota de premsa