23 de juliol, una celebració de Sant Jordi singular

El 2020 està sent un any atípic en tots els sentits. Els estralls de la pandèmia de la COVID-19 han afectat tots i cadascun dels àmbits de la nostra existència. També al Museu d’Art de Girona, que va haver de tancar portes el passat 13 de març, i sortosament les ha pogut reobrir, amb un remarcable desplegament de mesures per garantir la seguretat dels visitants, del propi equip i de les obres, a principis de juny. El mes d’abril el vam passar doncs confinats a casa, teletreballant, i amb ell un sant Jordi que finalment, ateses les circumstàncies, es trasllada enguany excepcionalment al mes de juliol.

Des del Museu d’Art ens hi volem sumar, com cada any, donant recolzament a la lectura i la promoció de llibres d’art. Per aquest motiu, el dia 23 de juliol us proposem un descompte del 10% en la compra de llibres i catàlegs de la botiga, d’accés lliure. A més a més, per la compra d’un llibre en rebreu un altre de regal, a triar entre una selecció de catàlegs de les exposicions temporals.

Del 23 al 26 de juliol tots aquells que vingueu al museu rebreu un llibre de regal amb la compra d’una entrada al md’A o d’un llibre de la botiga. Serà un llibre de regal de la selecció de catàlegs de les exposicions temporals.

Gaudiu de l’art, gaudiu de la lectura i retrobem-nos en espais de cultura, en espais segurs. Bon sant Jordi!

Consulteu aquí el catàleg de publicacions del md’A.