Cirlot. La mirada de Bronwyn

Projecció del documental i col·loqui en el marc de l’exposició «Un altre art»

En el marc de l’exposició temporal «Un altre art. Informalisme a Catalunya 1956-1966», es projecta, als cinemes Truffaut, el documental «Cirlot. La mirada de Bronwyn» (2005). A través del testimoni dels qui el van conèixer directament, artistes com Antoni Tàpies, Modest Cuixart o Josep Maria Subirachs, el documental retrata un dels crítics d’art catalans més influents del segle xx. Un cas singular de la relació entre la poesia i el cinema.

L’acte comptarà amb la participació, en un col·loqui posterior, de les seves dues filles, Victòria i Lourdes Cirlot, que conversaran amb els comissaris de la mostra.

Data: Dijous 9 de maig, a les 18.30 h

A cura de: Lourdes Cirlot i Victòria Cirlot

Lloc: Cinemes Truffaut

Preu: 5 €. Amics del md’A: gratuït. Places limitades.

Compra la teva entrada