El Museu d’Art al teu Whatsapp

El Museu d’Art de Girona inaugura un nou servei per estar més en contacte amb el seu públic.

Des d’aquest setembre, el md’A compta amb un nou servei de Whatsapp, perquè tothom qui hi estigui interessat pugui estar al corrent de les novetats i les activitats del museu i rebre-les directament al mòbil.

Aquest canal permet rebre informació de les activitats i actes al Museu d’Art, rebre contingut relacionat amb la col·lecció i estar al dia de tota l’actualitat.

Per a fer-ho, només cal guardar el número del museu, 677 40 59 06, a l’agenda del mòbil i enviar un missatge amb el text “ALTA + [NOM I COGNOM]“.

Aquest servei és gratuït, i es pot donar de baixa en qualsevol moment.