Festival Insomni: concert de Cor Blanc i Side Chick

In-somni, el festival internacional de música de Girona, celebra enguany el seu 15è aniversari. El Museu d’Art acull, en aquesta ocasió especial, el concert del grup Cor Blanc, una combinació de folk, lo-fi i electrònica en un joc de melodies nostàlgiques, alegres i molt personals. Guitarra elèctrica, sintetitzador i caixa de ritmes i molt de sentiment i talent en una proposta molt cuidada musicalment i estèticament que s’està fent un lloc en el panorama indie del nostre país.

La nit finalitzarà amb l’actuació de Side Chick, un trio format per Maïa Vidal (artista indie pop nord-americana reconeguda a tot Europa), Eduardo Benatar (bateria venezolà membre de la banda Luz Verde, nominats al Latin Grammy al 2014) i Scarlett (una jove cantant i compositora de Barcelona). Baix, guitarra i bateria es fonen i mouen entre seductores armonies angelicals, rock poseït i ritmes ballables. Amb un so contagios i actitud salvatge que representen la purpurina dels ’80 i la irreverencia!

Data: dissabte 9 de juny a les 19:30 h

Lloc: Pati d’entrada del Museu d’Art de Girona