L’art del cafè. Una aproximació a la cultura de la conversa dels segles XIX i XX

L’obra El Cafè Vila  (1877) de Jaume Pons Martí és un retrat d’aquest singular cafè gironí que havia estat obert a la plaça del Vi de Girona. L’obra, recentment restaurada gràcies al suport i finançament de la Diputació de Girona, és un testimoni dels cafès del segle XIX i primers del XX, centres de trobada de la modernitat i espais de conversa.

Amb Antoni Martí Monterde, professor de Teoria de la Literatura i Literatura Comparada de la Universitat de Barcelona i autor del llibre Poética del Café  (Anagrama, 2007), ens endinsarem en aquest món dels cafès com a espais de trobades, converses, modernitat i transformació.

Tancarem la xerrada amb un vermut als jardins del Museu d’Art.

Data: Diumenge, 21 de novembre, a les 11.30 h

Lloc: Museu d’Art de Girona, sala s. XIX i XX

Preu: 6 €. Amics del md’A: 3 €.

A càrrec de: Antoni Martí Monterde, professor de la UB.

Activitat en el marc de: Primera edició de la Setmana de l’Art de Catalunya.

Places limitades. Imprescindible reserva prèvia

Compra la teva entrada