L’exposició dedicada a Mela Muter, a la Bienal Miradas de Mujeres 2018

L’exposició “De París a Girona. Mela Muter i els artistes polonesos a Catalunya” ha estat seleccionada per formar part de la secció de propostes convidades de la Bienal Miradas de Mujeres 2018, una iniciativa de MAV, Asociación de Mujeres en las Artes Visuales Contemporáneas. Aquesta secció de la Biennal recopila les activitats organitzades per museus, centres d’art, fundacions, universitats, galeries i espais educatius i culturals, al llarg de 2018, la temàtica i continguts de les quals tinguin com a objectiu principal la visibilització de les dones en les arts visuals des d’una perspectiva feminista, en què s’aborden continguts compromesos amb el context social i les bones pràctiques. Consulteu la resta de propostes convidades seleccionades al llarg del 2018 en aquest enllaç.

Bienal de Mujeres en las Artes Visuales 2018 from MAV Mujeres en las Artes Visuale on Vimeo.