Quan el museu no era museu

Visita guiada als sis museus de Gironamuseus

Us proposem una visita teatralitzada gratuïta per conèixer els sis edificis que embolcallen les nostres col·leccions: descobrireu com eren abans de ser museus i quines són les anècdotes que amaguen.
La visita tindrà dos punts de sortida: el Museu d’Arqueologia de Catalunya – Girona i el Museu del Cinema. Tots dos grups visitaran els mateixos espais, en diferent ordre, per facilitar les circulacions i la comoditat de la visita.

Durada: 1 h 30 min.

Punts de sortida:
GRUP 1: Museu del Cinema (Girona)
GRUP 2: Museu d’Arqueologia de Catalunya (Girona)

Activitat gratuïta. Aforament limitat. Imprescindible reservar.