Servei gratuït de cangur La Gombola

Inspirant-nos en el verb agombolar, que vol dir tenir cura d’algú neix el projecte de La Gombola, un servei de cangur públic fix (Espai cívic Santa Eugenia) i itinerant (associat a activitats que es fan a diversos equipaments de Girona) per donar acollida a infants de 3 a 12 anys amb l’objectiu de millorar la conciliació de les famílies.

A continuació, les activitats en les que hi haurà el servei disponible:

• 8 d’octubre, 11.30 h – El vi: ritual i pecat. Visita i tast de vi amb el celler Martín Faixó.
  • 15 d’octubre, 11.30 h – Secrets del Museu, visita guiada temàtica.
  • 11 de novembre, 11:30 h – Visita comentada a l’exposició “Un altre art. Informalisme a Catalunya 1956-1966”. A cura dels comissaris de la mostra.
  • 25 de novembre, 11.30 h – md’A en clau de dona, visita guiada temàtica.
  • 2 de desembre, 11.30 h – Visita comentada a l’exposició “Esclats d’un instant, 70’s” i presentació del catàleg. A cura de la comissària de la mostra.

Cal reservar amb 7 dies d’antelació a: museuart_girona.cultura@gencat.cat