Vermuts d’Art: «OLGA SACHAROFF: PINTURA, POESIA I EMANCIPACIÓ»

A càrrec d’Elina Norandi, comissària de l’exposició. Un dissabte al mes, esteu convidats a fer un tastet de la col·lecció permanent o de les exposicions temporals del md’A acompanyats per un expert. Acabarem el recorregut fent un vermut als jardins del Museu d’Art, on podrem comentar la visita mentre gaudim d’un dels espais més atractius de l’antic Palau Episcopal.

En aquesta ocasió us proposem una visita comentada a l’exposició dedicada a la vida i l’obra d’Olga Sacharoff, pintora russa avantguardista establerta a Catalunya.

_____

Crèdits de la imatge:  Olga Sacharoff. La barreteria. Oli sobre tela. 73 x 92 cm. Núm. reg. 201.125. Museu de Montserrat. Donació Pere Sensat, 1989.

SaveSave