Visita guiada a Esclats d’un instant, 90’s

6 menys dos I, d'Elisabet Mabres Boix, 1990. Fragment

Us proposem una visita comentada, a cura d’Elina Norandi, per conèixer les artistes catalanes més rellevants de la dècada de 1990, a través d’una selecció d’obres donades al fons del diari Avui.

L’exposició, així com la visita, és una nova possibilitat per llistar noms i trajectòries de les artistes catalanes que avui sabem mal representades i poc visibilitzades en les sales dels museus d’art de Catalunya.

En el marc del Dia de la Dona.

Data: Dissabte 9 de març, a les 11.30 h

Preu: 6 €. Amics del md’A: 4 €. Places limitades.

Compra la teva entrada