Arriba la tercera edició del Som Cultura, el mes de les experiències culturals a la Costa Brava i el Pirineu de Girona. Continuant amb la commemoració de l’Any del Turisme Cultural, l’esdeveniment ofereix durant el mes de novembre una selecció d’activitats culturals genuïnes per descobrir l’àmplia oferta cultural, patrimonial i d’espectacles de les comarques gironines.

Organitzat pel Club de Cultura i Identitat del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Som Cultura pretén estimular l’interès i el consum cultural tant dels habitants locals com dels visitants; donar a conèixer nous productes mitjançant noves fórmules i llenguatges; sorprendre amb propostes culturals innovadores, en definitiva, reivindicar el patrimoni monumental, artístic i tradicional de les comarques gironines.

En aquesta tercera edició, una cinquantena d’experiències culturals s’han estructurat en quatre blocs temàtics: visites per descobrir el patrimoni; visites teatralitzades; música i art a museus i equipaments i activitats inclusives, amb la voluntat d’oferir una programació variada per a diversos públics. Una cinquantena de membres del Club de Cultura i Identitat, entre museus, ajuntaments, oficines de turisme i empreses del sector cultural gironí, han treballat en xarxa per impulsar les activitats proposades que tindran lloc a nombrosos municipis i espais culturals gironins.

Aquest novembre gaudeix de la cultura, gaudeix del Som Cultura.

Consulteu tota la programació al web somcultura.costabrava.org