BRU o el exilio de la memoria

Biografia dramatitzada en el marc de l’exposició «Roser Bru. Superar la distància»

El col·lectiu Mákina Dos presenta una peça dramàtica documental dirigida per Héctor Noguera que explora la vida i l’obra de la pintora catalano-xilena Roser Bru, Premi Nacional d’Arts Plàstiques 2015.

Creada i protagonitzada per la neta de Bru, Amalá Saint-Pierre, i Francisco Paco López, l’obra reflexiona sobre temes com la guerra, l’exili i la memòria.

La posada en escena combina teatre, projeccions audiovisuals i música per oferir una mirada íntima i personal sobre un segle d’història i art.

Data: Diumenge 24 de novembre, a la 13 h

Preu: Gratuït amb reserva al web

Reserva la teva entrada