Celebrem el Dia Internacional dels Museus 2022

Dimecres 18 de maig de 2022

El Museu d’Art de Girona s’ha sumat avui a la celebració del Dia Internacional dels Museus. El lema d’aquesta edició 2022 és “el poder transformador dels museus”. El col·lectiu ASTRID-21 ha assistit a un taller de memòria a partir del retrat com a eina d’autoexploració i descobriment. L’acció s’emmarca en les línies estratègiques del md’A, per esdevenir un museu social, inclusiu i en tant que espai de trobada de la màxima diversitat de la societat.