Es presenta el catàleg de l’exposició “Josep Aragay, temperament noucentista”

El Museu d’Art edita el catàleg de la mostra més important sobre l’artista de Breda, comissariada per Xavier Castanyer

Van assistir a l’acte l’alcalde de Breda, Dídac Manresa, Andreu Pujol, regidor de Cultura de la població selvatana, el mateix càrrec que va ocupar Aragay durant la Segona República, Xavier Castanyer, comissari de l’exposició, i Carme Clusellas, directora del md’A. Els representants municipals de Breda van manifestar el seu compromís per donar un nou impuls al Museu Municipal Josep Aragay, gràcies també al “revulsiu” que pot ser l’exposició del Museu d’Art, amb una àmplia representació de la seva obra que ocupa sis sales i que ara també queda reflectida en un exhaustiu catàleg.