Prorrogada l’exposició “Falsos verdaders, l’art de l’engany” fins el 8 de novembre

L’exposició “Falsos verdaders, l’art de l’engany” és va inaugurar el 22 de novembre de 2019. Inicialment prevista fins el 19 d’abril, el Museu ha decidir prorrogar-la fins el proper 8 de novembre, atenent a la situació excepcional de pandèmia i al tancament de portes de la pròpia institució del 14 de març al 4 de juny. La col·laboració i excel·lent predisposició dels prestadors, en la seva majoria institucions museístiques, va permetre la pròrroga. En total des de la inauguració fins al dia d’avui són 4.426 les persones que l’han visitada. Des de la reobertura del museu a inicis de juny i fins a dia d’avui han sigut 1.614 les persones que hi han accedit. Durant les dues primeres setmanes de reobertura l’entrada al md’A va ser gratuïta.

Des de la reobertura i anunci de la pròrroga s’han fet 3 visites guiades a l’exposició (8 de juliol, 29 de juliol i 22 d’agost), que han comptat amb 28 visitants. El número màxim de visitants per grup de visita s’ha hagut de reduir a data d’avui a grups de 10 persones com a màxim. Aquesta xifra està subjecta a modificació seguint les directrius que el govern de la Generalitat de Catalunya va establint segons l’evolució de la pandèmia.

Més informació sobre l’exposició aquí.