Renovem la nostra presència a Google Street View

Del 22 al 24 de setembre, l’equip de Google Street View va visitar-nos per actualitzar la cobertura virtual dels nostres espais més emblemàtics. Aquest projecte abasta tant les sales del museu com espais singulars de l’antic Hospital de Santa Caterina, oferint una experiència virtual més completa i actualitzada.

Durant la visita, es van capturar unes 3.000 fotografies d’alta resolució que permetran explorar en detall la nostra col·lecció i l’arquitectura singular d’ambdós edificis.

Pròximament, es podrà visitar virtualment la façana, el pati d’entrada, les sales de l’exposició permanent (incloent-hi la presó), el taller de restauració i les sales monogràfiques del Museu d’Art de Girona; i la façana, el pati de les magnòlies, les escales, el vestíbul institucional, la farmàcia i l’auditori Josep Irla, on s’exposa “El gran dia de Girona” de Ramon Martí Alsina, de l’antic Hospital de Santa Caterina.

Aviat es podrà navegar pel museu des de casa, gaudint d’una experiència immersiva única!