Visita comentada a Esclats d’un instant, 90’s

Elina Norandi comentant una obra el dia de la inauguració Esclats d'un instant, 90

La visita resseguirà la trajectòria de les artistes que van donar obra al fons de l’Avui a la dècada dels noranta, durant la segona captació de suport al diari.

Aquesta exposició, que és continuació de la que es va poder veure l’any passat dedicada a les donacions dels anys setanta, mostra un panorama polític, cultural i artístic molt diferent, en què la politització de la ciutadania havia disminuït i les artistes, sobretot les més joves, presentaven propostes més preocupades pels diferents llenguatges plàstics sorgits en la postmodernitat.

Data: Dissabte 21 de setembre, a les 11.30 h

A cura de: Elina Norandi, comissària de l’exposició

Accessibilitat: Disposem de bucle magnètic personal i sistema FM

Preu: 6 €. Amics del md’A: 4 €. Places limitades.

Compra la teva entrada