Concert de Nadal, amb Patricia & The Swingin’ Seasons

Un any més, el Museu d’Art de Girona, amb la col·laboració dels Serveis Territorials de Cultura de la Generalitat de Catalunya i els Amics del md’A, ofereixen una cita musical que s’ha instituït com una de les cites ineludibles del Nadal gironí. Una ocasió perfecta per gaudir d’una proposta musical de primer nivell i desitjar-nos unes bones festes.

Quan el swing ens travessa la pell, és inevitable seguir el ritme amb el cos. I amb aquesta música enèrgica, elegant i alliberadora, Patricia & The Swingin’ Seasons ens conviden a gaudir  d’un concert únic per celebrar el 25è aniversari dels Amics del Museu d’Art de Girona i les festes de Nadal. Aquest viatge ens convidarà a revisitar la música afroamericana dels Estats Units al segle XX. Ens deixarem endur per les melodies i ritmes del blues, el wwing o el jazz i, per celebrar les festes nadalenques, també sentirem nadales embolcallades d’aquestes  sonoritats que de ben segur reconeixerem.

Patricia & The Swingin’ Seasons està format per Patricia Martín (veu), Pablo Martín (trombó), Albert Martínez (contrabaix), Albert Llovet (piano) i Miquel Casademont (bateria).

Data: Dimecres 14 de desembre de 2022, a les 19.00 h

Lloc: Auditori Josep Irla (pl. Pompeu Fabra, 1)

Activitat gratuïta. No cal reserva prèvia.