Una genealogia del fons d’art del diari Avui: parlem amb filles i netes

Tertúlia-cafè a càrrec de Stella Rahola Matutes, artista visual; Sílvia Muñoz d’Imbert, historiadora i crítica d’art, i Paulina Muxart, artista visual. Modera: Elina Norandi, comissària de l’exposició

Amb motiu de l’exposició «Esclats d’un instant, 70’s. L’aportació de les artistes al fons del diari Avui», parlem amb dones que són filles o netes de les artistes participants en la mostra i que, igual que les seves familiars, es dediquen al món de l’art. Els preguntarem sobre les influències rebudes, els consells que els van donar, els seus records… D’aquesta manera intentarem teixir una petita genealogia de dones creadores al nostre país.

Data: Dissabte 6 de maig a les 11.30h

Activitat gratuïta (cal inscripció prèvia). Places limitades.
Reserva la teva entrada trucant al tel. 972 20 38 34.

Carme Coma, Autoretrat per a l’àlbum familiar, 1975. Museu d’Art de Girona, núm.
reg. 137.379. Fons diari Avui. Dipòsit Generalitat de Catalunya. Col·lecció Nacional d’Art. Foto: R. Bosch.