Visites en idiomes: On l’art et troba

Visites gratuïtes a la col·lecció permanent comentades en diferents idiomes

Amb la voluntat d’apropar l’art gironí al públic nacional i internacional, durant tota la temporada d’estiu, oferim visites guiades gratuïtes en anglès i castellà, incloses amb la compra de l’entrada del Museu.

La visita permet conèixer les millors obres de la col·lecció permanent del Museu, des de les talles de fusta romàniques fins als paisatges més evocadors del segle xx, passant pel daurat del gòtic i el dramatisme del barroc.

Data: Dissabte 10 d’agost

Hores:

• 10.30 h – Anglès
  • 12.00 h – Castellà

Preu: visita inclosa amb l’entrada del Museu.

Compra la teva entrada