Una entrada combinada per descobrir Roser Bru i Paula Bonet

El Museu d’Art de Girona i la Fundació Vila Casas presenten una entrada conjunta* per visitar dues exposicions que dialoguen entre si: Roser Bru. Superar la distància i L’anguila de Paula Bonet. Aquestes exposicions no només ofereixen una immersió en la trajectòria de dues artistes excepcionals, sinó que també revelen una connexió íntima. Paula Bonet (Vila-real, Castelló, 1980), reconeguda per la seva obra centrada en la corporeïtat i el feminisme, va ser deixebla de Roser Bru (Barcelona, 1923 – Santiago de Xile, 2021), una de les figures més emblemàtiques de l’art català i xilè del segle XX. Bru va destacar per la seva capacitat de fusionar la història personal amb la col·lectiva, explorant temàtiques com l’exili, la memòria i la identitat.

La possibilitat de veure les dues exposicions amb una sola entrada permet apreciar la transmissió d’influències entre generacions d’artistes i obrir un diàleg entre la seva manera de plasmar la condició femenina.

A més, al febrer del 2025, el Museu d’Art inaugurarà una nova exposició que posarà en relació els treballs de les becades del taller La Madriguera, de Paula Bonet, inspirats en la vida i obra de Roser Bru, donant continuïtat a aquest diàleg intergeneracional i artístic.

Informació pràctica:

Roser Bru. Superar la distància – Del 23 de novembre de 2024 al 30 de març de 2025. Museu d’Art de Girona.

L’anguila. La carn com a pintura i la pintura com a mirall – Del 8 d’octubre de 2024 al 19 de gener de 2025. Can Framis, Barcelona.

Una oportunitat única de gaudir d’aquesta experiència artística única, que aprofundeix en el llegat de dues dones que han marcat l’art contemporani.

*Aquesta entrada combinada val 6€ i només es podrà adquirir de manera física al Museu d’Art de Girona o bé al Museu Can Framis.