Escape room urbà: l’enigma del Museu

A les sales del Museu d’Art de Girona s’hi amaga un cofre que fins ara mai ningú ha pogut obrir! La vostra missió és localitzar-lo i desxifrar la contrasenya per obrir-lo. Amb un mapa de la ciutat de Girona, haureu d’anar seguint les pistes i resoldre enigmes per tal d’aconseguir les cinc xifres del cadenat i poder obrir el cofre. Amb l’ajuda de la guia que us acompanyarà, fareu un recorregut pels carrers del Barri Vell per descobrir, a través de diversos indrets de la ciutat, cinc obres emblemàtiques de la col·lecció del Museu i els secrets que amaguen.

Adreçada a: nois i noies de 8 a 13 anys acompanyats d’una persona adulta

Data: Dissabte 16 d’abril de 2022, a les 10.30 h

Lloc de trobada: Font de Pl. Catalunya

A cura de: Serveis Educatius del md’A

Preu de l’activitat: Les activitats familiars són de pagament per als infants (10 €) i gratuïtes per al seu acompanyant (únicament una persona per infant).

Compra la teva entrada