Nova guia de lectura fàcil del Museu d’Art de Girona

Girona, 13 de juliol de 2022

El Museu d’Art de Girona presenta un nou recurs per a la visita, adaptat a la lectura fàcil. Es tracta d’un material lector elaborat amb especial cura per poder ser llegit i entès per totes aquelles persones que tenen dificultats lectores i/o de comprensió. En la nova guia hi trobareu un resum i adaptació dels textos de l’audioguia general del Museu a partir de la selecció de 15 obres clau de la col·lecció. Les obres recorren des del romànic fins al segle XIX.

Per seguir el recorregut previst amb aquesta guia, el visitant s’ha de fixar en els adhesius que hi ha al costat d’alguns objectes amb un número i aquesta icona.

La guia es pot descarregar en format pdf o també demanar un exemplar imprès, d’ús gratuït, a la recepció del Museu.