Presentació del llibre “Cent dues artistes”, de Elina Norandi

L’assaig “Cent dues artistes”, editat per Univers Llibres i coordinat per la doctora en història de l’art Elina Norandi, elabora una genealogia d’experiència creativa femenina i mostra més de cent obres produïdes en contextos molt diferents, però amb el denominador comú d’haver estat concebudes i realitzades per dones. Com bé s’argumenta en el pròleg, el llibre destaca la vida i l’obra de cent dues artistes, moltes d’elles poc o gens conegudes, però haurien pogut ser moltes més.

Presentació a cura de: Elina Norandi, coordinadora de la publicació, amb la participació de Carme Clusellas, directora del Museu d’Art de Girona; Pere Parramon i Laura Cornejo, comissaris i crítics d’art, en representació dels co-autors/es.

Data: Dissabte 3 de desembre de 2022, a les 11.30 h

En acabar la presentació, s’oferirà als assistents un vermut als jardins del Museu.

Lloc: Museu d’Art de Girona

Activitat gratuïta