Al voltant de la catedral. Itinerari per la Girona Episcopal

Una visita guiada per la Girona més monumental. Us proposem un recorregut pel barri del voltant de la catedral per descobrir l’empremta de la seu episcopal, els edificis més notables construïts al seu voltant i la vida i fets que s’hi han succeït al llarg dels darrers mil anys, des de l’edat mitjana fins a la contemporaneïtat. Us proposem conèixer la Girona Episcopal. Amb entrada a la basílica de Sant Feliu, a la catedral de Girona i a l’antic palau episcopal, avui seu del Museu d’Art.

Inclou entrades a Basílica de Sant Feliu, Catedral de Girona i Museu d’Art de Girona (antic palau episcopal).

En el marc de les Jornades Europees del Patrimoni 2022.

Data: Dissabte 8 d’octubre, a les 11.00 h
A cura de: Servei Educatiu del md’A

Lloc de trobada: Cul de la lleona (Pl. Sant Feliu)
Preu: Activitat gratuïta. Places limitades.

Resrva la teva entrada gratuïta