Anem a… conèixer el romànic de Sant Pere de Galligants i del Museu d’Art de Girona

La visita consisteix a familiaritzar-se amb l’art romànic del Palau Episcopal de Girona, del monestir benedictí de Sant Pere de Galligants i de les sales del Museu d’Art de Girona dedicades a aquest estil.

També hi haurà l’oportunitat d’observar amb companyia de la restauradora del MAC Girona, algunes peces medievals abans, durant i després del procés de restauració.

Data: 16 de gener de 2016

Organitza: Agència Catalana del Patrimoni Cultural (Museu d’Arqueologia de Catalunya – Girona i Museu d’Art).

Durada: 2 hores

Inscripcions: Inscripció obligatòria al tel. 972 22 18 66 o a l’adreça caseta@ajgirona.cat.

Lloc de trobada: Museu d’Arqueologia de Catalunya-Girona (monestir de Sant Pere de Galligants)
Carrer de Santa Llúcia, 8 Girona