Anem a la platja amb una bossa artística!

Taller familiar de personalització de bosses. adreçat a nens i nenes de 6 a 12 anys.

Vols tenir la bossa més original per anar a la platja amb els amics aquest estiu? Vine a aquest taller d’estiu al Museu d’Art, on t’ensenyarem a estampar i pintar una bossa de cotó inspirada en una obra del Museu. Li posarem els detalls i colors més cridaners: ens prepararem per a un estiu genial amb la nostra bossa personalitzada!

Data: Dissabte 19 de juny de 2021, a les 11.30 h

Preu: Les activitats familiars són de pagament per als infants (6 €, bossa inclosa) i gratuïtes per al seu acompanyant.

Compra la teva entrada