Àngels i algun dimoni

Desconegut. Pàgina miniada d’un Beatus s. xii.
Desconegut. Pàgina miniada d’un Beatus s. XII.

Visita temàtica dins la Girona Episcopal

Arcàngels, querubins, serafins, àngels… Quants tipus d’éssers angelicals hi ha i com es representen? Descobrim-los en aquesta visita guiada als tres edificis que conformen la Girona Episcopal (la basílica de Sant Feliu, la catedral i el Palau Episcopal, avui Museu d’Art).

Acompanyats dels comentaris de Joan Piña, historiador i director del Museu Tresor de la Catedral de Girona, resseguirem les representacions artístiques d’àngels i dimonis, coneixerem com es representaven i quines són les diverses tipologies d’éssers angelicals. També descobrirem la jerarquia celestial a través de diverses obres d’art contingudes dins aquests tres grans monuments de la Girona Episcopal.

Data: Dissabte 20 d’abril, a les 11.30 h

A cura de: Joan Piña, historiador i director del Museu Tresor de la Catedral de Girona

Lloc de trobada: Església de Sant Feliu (entrada per Pujada de Sant Feliu)

Preu: 6 €. Amics del md’A: 4 €. Places limitades.

Compra la teva entrada