Descobreix l’oferta d’activitats escolars gratuïtes per aquest 2023

VISITA COMENTADA A “DIÀLEGS AMB L’ART”: per a tots els cursos

Descobriu l’exposició “Diàlegs amb l’Art” de la mà de qui millor la coneix: els seus creadors. La mostra, organitzada des de la Unitat de Trastorns de la Conducta Alimentària (UTCA), té per objectiu la sensibilització sobre la salut mental i la importància de la creació artística com a mitjà d’exploració interna i com a eina de rehabilitació. Les obres que es presenten són fruit dels tallers organitzats per als usuaris de diverses entitats dedicades a la salut mental.
Us proposem una visita guiada a cura del grup SuperArt, format per usuaris del Servei de Rehabilitació del Gironès i Pla de l’Estany, i autors d’algunes de les obres que es poden veure a l’exposició.

Visites concertades per a grups escolars. Activitat gratuïta amb reserva.
Horari: dimarts a les 11 h.

TRENCAR, CRIDAR, ACTUAR, taller d’experimentació artística per a ESO i Batxillerat

El Museu d’Art presenta un taller al voltant de l’exposició temporal “Un Altre Art. Informalisme a Catalunya, 1956-1966“, on us proposa emular els artistes informalistes i trencar l’obra d’art. Literalment. Un taller que ens inspira per lluitar contra la forma, descarregar els nostres sentiments, i combatre l’establert tal com van fer artistes com Antoni Tàpies. Una activitat plena de força que ens permetrà descobrir aquest moviment trencador i que, encara avui en dia, inspira als creadors contemporanis.

Activitat gratuïta amb reserva prèvia per a grups d’ESO i Batxillerat durant els mesos de novembre i desembre de 2023.

OFERTA EDUCATIVA GRATUÏTA per a escoles de màxima complexitat

Des del Museu d’Art de Girona treballem perquè l’art arribi a tothom, i per això, si ets una escola de màxima complexitat, aquest 2023 t’oferim totes les activitats i visites de manera gratuïta.
L’oferta educativa se centra a treballar al voltant de les tècniques artístiques, experimentar amb els pigments i els colors, i donar la possibilitat de conèixer antics oficis com els de gravador o apotecari; però també oferim un ventall de temàtiques d’interès actual com la perspectiva de gènere, la relació entre l’art i la ciència o la construcció de relats.
Consulta a la web tota l’oferta i escull la teva!

Més informació i reserves a:

reserves.girona.acdpc@gencat.cat