Art i flors. Visita guiada a la col·lecció permanent

Rajoles policromades amb motius florals, un gerro, dos ocells i dues sirenes
Plafó de les Sirenes, Església parroquial de Sant Martí de Llaneres (Castell d’Empordà), ca. 1748.

El Museu d’Art de Girona ofereix una remarcable col·lecció d’art, amb peces datades des del romànic fins a inicis del segle xx. Destaquen els fons d’art romànic i gòtic (amb grans retaules com el de Púbol o el de Cruïlles) i també del renaixement (especialment retaules atribuïts a Joan de Burgunya o de Pere Mates) així com obres de pintura i escultura catalana dels segles xix i xx, amb obres de Miquel Blay, els germans Vayreda, Santiago Rusiñol, Prudenci Bertrana, Mela Muter o Celso Lagar, amb una obra recentment adquirida. Descobriu-les en aquesta visita guiada, on centrarem l’atenció en els detalls florals, i gaudiu de l’art de comarques gironines.

Data: diumenge 9 de maig de 2021, a les 11.30 h

A cura de: Serveis Educatius del md’A

Preu: 6 €. Amics del md’A: 3 €. Places limitades.

Compra la teva entrada