Minicicle de pel·lícules a l’entorn de la falsificació en el món de l’art

Amb motiu de l’exposició «Falsos Verdaders. L’art de l’engany», els Amics del Museu d’Art, conjuntament amb la col·laboració del Cinema Truffaut, organitzen un minicicle de pel·lícules relacionades amb el tema de la falsificació i de l’engany de les obres d’art.

Són tres pel·lícules que es projectaran durant el mes de març i que s’han seleccionat pensant en aquest tema. També perquè han esdevingut una referèn- cia, i en certa manera són mítiques, quan es pensa en l’argument de la falsificació de les obres d’art portat a la pantalla.

Cadascuna de les pel·lícules anirà acompanyada d’una introducció explicativa per part d’una persona experta en el món del cinema a la nostra ciutat

Dimarts 3 de març
Cómo robar un millón, presentació a càrrec de Guillem Terribas

Dimarts 10 de març