Comentari d’El beso, d’Elizabeth Hickey

Si us apassiona la lectura, un dissabte al mes us convidem a conversar sobre una novel·la de temàtica artística. Ens acostem al món de l’art a través de la literatura. La lectura de cada llibre es completa amb l’anàlisi d’algun aspecte o obra de les exposicions permanents o temporals del Museu d’Art.

En aquesta ocasió la tertúlia gira a l’entorn de la novel·la El beso, d’Elizabeth Hickey. El llibre parla d’una musa secreta del pintor Gustav Klimt, la jove Emilie Flöge, a qui l’artista fa descobrir els ambients bohemis de principis del segle XX, alhora que traça un bellísim retrat de l’art i la intel·lectualitat efervescent de la Viena de l’època.

Data: dissabte 2 d’abril, a les 16 h. Durada: 2 hores. Activitat gratuïtaInscripcions: Inscripció obligatòria al tel. 972 20 38 34.