Conferència: Els museus i la salvaguarda del patrimoni en temps de guerra, al Museu del Cinema

Conferència a càrrec d’Isber Sabrine, arqueòleg sirià especialitzat en gestió del patrimoni cultural.

En aquesta conferència intentarem comprendre millor com el patrimoni cultural pot ser utilitzat per a la integració social en poblacions amenaçades per situacions conflictives, en especial per situacions de guerra. També serà interessant conèixer el paper dels museus envers aquestes situacions, i com aquests es protegeixen respecte a les circumstàncies extremes de la guerra.

Activitat coproduïda amb: Girona Museus, en el marc del Dia Internacional dels Museus 2023.

Data: Dijous 18 de maig a les 19.00h

Lloc: Museu del Cinema (c. de la Sèquia, 1. Girona).

Activitat gratuïta.

RESERVA LA TEVA ENTRADA AQUÍ