Dia del visitant

Un any més volem celebrar amb vosaltres el Dia del visitant, una jornada de caràcter festiu que vol reivindicar el paper actiu dels visitants en el museu del segle xxi, un museu de caràcter social. Les circumstàncies actuals de la pandèmia de la COVID-19 demanen cautela en l’organització d’esdeveniments culturals amb grups nombrosos. Per aquest motiu, enguany la celebració tindrà lloc en forma de portes obertes tot el dia i amb un espectacle de petit format en què la poesia i la música abracen les obres d’art del Museu.

Data: Dissabte 25 de setembre de 2021, de 10 a 19 h

Entrada gratuïta