Instal·lació artística “Confinament”, de Manel Galià Curto

El Museu d’Art de Girona i els Amics del Museu d’Art us conviden a celebrar el Dia Internacional de l’Art (que se celebra cada any el 15 d’abril) amb una instal·lació artística:

“Confinament” de Manel Galià Curto

Dissabte 17 d’abril  de 10 a 18 h al Pati del Museu d’Art de Girona
Presentació a càrrec de l’artista a les 12 h

Manel Galià ens expressa els estats d’ànim que ha viscut durant el confinament: tristesa, por, indecisió, desolació, angoixa, frustració… a través de l’escultura. Ha elaborat uns caps de terracota que són un reflex del trencament d’una vida personal quotidiana, allò efímer de l’ésser humà, la seva experiència de reclusió, la pèrdua de llibertats, la tragèdia i, fins i tot, la mateixa mort.

Una de les frases cèlebres de Jean Paul Sartre deia així: “Felicitat no és fer el que un vol sinó estimar el que un fa”.

Més informació sobre la programació d’activitats en el marc del Dia Internacional de l’Art aquí.