Dia Internacional dels Museus. Portes obertes al md’A

El Dia Internacional dels Museus se celebra cada 18 de maig des de l’any 1977 a tot el món. Un dia de l’any on els museus són els veritables protagonistes, obrint les seves portes i oferint una atractiva oferta d’activitats per sensibilitzar-nos a nosaltres, els seus visitants, de la seva importància en el desenvolupament de la societat.

Una de les activitats principals de la celebració del Dia Internacional dels Museus és la Nit dels Museus, una iniciativa del Consell d’Europa que se celebra enguany el mateix dissabte 18 de maig. Durant aquesta nit, diversos museus de Catalunya obriran les portes més enllà de la mitjanit amb diverses propostes lúdico-culturals.

Data: 18 de maig

Horari: de les 10 a les 00 h

Portes obertes al Museu d’Art de Girona. Consulteu les activitats programades per aquesta jornada a www.museuart.com/agenda