Diàlegs entre la paraula i l’art a cura d’Anna Güell i Bárbara Granados

L’actriu Anna Güell, tot mirant les obres exposades a la sala del Museu, ens farà imaginar un diàleg sensible i emotiu entre les paraules dels poetes i l’expressió visual dels artistes que s’hi exposen. Mitjançant una selecció de poemes de reconeguts poetes gironins, ella imaginarà com es podrien haver inspirat en l’art produït per artífexs del passat. L’acompanyament musical de Bárbara Granados arrodonirà aquest diàleg màgic.

Data: Dissabte 25 de setembre de 2021,a les 18.00 h

Espectacle gratuït. Places limitades. Reserva la teva entrada trucant al tel. 972 20 38 34

En col·laboració amb els Serveis Territorials a Girona del Departament de Cultura.

Reserva la teva entrada