Dissabtes-d'art!

El Museu d’Art de Girona organitza un casalet artístic adreçat a nens i nenes de 7 a 12 anys

A través d’activitats lúdiques els participants descobriran els secrets del Museu d’Art i del pintor Santiago Ruriñol

El Museu d’Art de Girona proposa, als nens i nenes de 7 a 12 anys, una manera molt artística d’acabar les vacances d’estiu: el casalet del md’A !
El Museu ha programat, a finals d’ agost i principis de setembre, un casalet que té entre els seus objectius estimular i desenvolupar les capacitats artístiques dels vostres fills, mentre es diverteixen i coneixen els secrets del Museu i d’un dels pintors més carismàtics de l’art català: el pintor Santiago Rusiñol.
Us proposem un seguit d’activitats per divertir-se però també per aprendre: tallers, lectures, jocs als jardins del museu…, dirigits a fomentar el valor del treball en equip, l’esperit crític, les dots d’observació, i l’ interès per l’art.
Al casalet del md’A els més petits es convertiran en investigadors/es i descobriran els secrets i misteris que amaguen les obres del gran artista modernista Santiago Rusiñol.
Aconseguiran les pistes per esbrinar aquests secrets experimentant amb el teatre, la pintura, l’escultura, les manualitats de tot tipus, la música, la dansa i el joc. I participaran en el muntatge d’una exposició posant en pràctica la creativitat, la imaginació i l’expressivitat.
Al final, no hi faltarà una inauguració de l’exposició, amb espectacle i tot !

DATES
Del 29 d’agost al 9 de setembre de 2016