IMG-20160611-WA0024

El dia 11 de juny, a les 18 h el Saló del Tron del Museu d’Art de Girona s’ha omplert de música.

El Museu d’Art, una edició més participa en el festival SIMFÒNIC, convertint-se en un dels 80 racons emblemàtics de Catalunya i les illes Balears que han acollit concerts simultanis i gratuïts, realitzats per més de 4.000 estudiants d’escoles de música.

Aquesta iniciativa convida a gaudir d’una manera diferent dels indrets singulars que amaguen les nostres ciutats, amb tot tipus d’actuacions i estils musicals, des d’orquestres simfòniques o orquestres de cambra, fins a pop-rock, o música electrònica.

El Saló del Tron del Museu d’Art de Girona és un dels espais més majestuosos de la ciutat, per la seva arquitectura i obres d’art que s’hi exposen. La música, interpretada per dues orquestres formades per alumnes de l’Escola Municipal de música de Girona, ha estat acompanyada dels retaules únics de 600 anys d’història de Bernat Martorell o Lluís Borrassà, un maridatge perfecte.

Un total de 30 alumnes, de diferents edats, han interpretat peces d’èpoques i estils diferents, des de Vivaldi fins a música de l’exitosa pel·lícula Frozen.