Volem que el Museu sigui un espai de trobada segur. Per aquest motiu, us informem de les mesures generals que hem adoptat per garantir la higiene i la seguretat durant la vostra visita:

• Hem extremat i intensificat la neteja de tots els seus espais i elements, especialment aquells que estaran al vostre abast: vitrines, botoneres, serveis públics, elements i espais de descans, ascensors, escales i baranes, etc.
  • Hem adoptat mesures de seguretat i protecció en diferents espais d’ús compartit i de relació: armariets, serveis, botiga i sales i elements de descans.
  • Hem col·locat mesures de protecció als elements de la botiga. Els podreu adquirir sol·licitant-ho al personal d’atenció al públic.
  • Hem disposat diferents punts d’higiene amb gel desinfectant al llarg del recorregut de la visita i especialment als accessos d’ascensors, portes i escales.
  • Hem instal·lat diferents punts d’informació i de senyalització per recordar les mesures de visita segura a seguir.

Mesures per garantir la seguretat durant la visita

Per mantenir aquestes mesures i la visita amb seguretat per a tots els visitants, us recomanem que:

• Utilitzeu mascareta de protecció mínima cap a tercers i la mantingueu posada al llarg de tot el recorregut de visita.
  • Mantingueu el circuit de visita recomanat
  • Mantingueu la distancia de seguretat de 2 metres amb tercers als llarg de tot el recorregut i a les sales de descans i eviteu formar grups
  • Reduïu l’ús de l’ascensor. Utilitzeu-lo d’un en un i preferiblement per a pujar
  • Renteu-vos les mans amb gel desinfectant a l’entrada del museu i al llarg del recorregut sempre abans i després de tocar o accionar una porta, botonera o element
  • Eviteu tocar vitrines i plafons d’informació.
  • En la compra de tiquets i de productes de botiga procureu pagar amb targeta
  • Feu cas de la informació i recomanacions del personal d’atenció al públic

Entre tots farem del Museu d’Art un espai segur de trobada i de cultura en directe.