El vi: ritual i pecat

Visita i tast de vi amb el celler Martín Faixó

Us proposem una visita per descobrir la importància del vi en l’art i la nostra tradició cultural. El vi com a element simbòlic del ritual religiós, i la presència de la vinya i el vi en la iconografia de l’art, des del paradís celestial fins als moments de la industrialització, com a element de gaudí i festa. Però també ens fixarem en la dimensió més inquietant del vi en les obres d’art, on s’associa amb el pecat i la temptació.
Finalment, sota l’ombra de les moreres, en l’entorn privilegiat dels jardins del Museu d’Art, gaudirem d’un tast de luxe amb alguns dels millors vins del celler Martín Faixó.
Activitat en el marc “Beu-te el museu!”. Una iniciativa del Patronat de Turisme Costa Brava i la Diputació de Girona.

Data: Diumenge 8 d’octubre de 2023, a les 11.30 h

Preu de l’activitat: 22 euros. Inclou: visita comentada a l’exposició permanent i tast de vins del celler Martín Faixó

Servei de cangur La Gombola, per a infants de 3 a 12 anys (reserva amb set dies d’antelació): museuart_girona.cultura@gencat.cat.

Compra la teva entrada