[Els museus surten al carrer] El vitraller de la Catedral

La Xarxa de Museus de les Comarques de Girona organitza, com cada any, una mostra dels diferents tallers dels museus de la demarcació de Girona. En aquesta edició la iniciativa “Els museus surten al carrer” tindrà lloc a Castelló d’Empúries. Hi trobareu una mostra d’una quinzena de tallers gratuïts amb un munt de propostes per a tota la família. El Museu d’Art de Girona hi participa amb el taller «El vitraller de la catedral», en què descobrirem l’art del vitrall.

Data: Dissabte 5 de novembre de 2022, d’11 h a 12.30 h

Lloc: Carpa 4, c. Sant Francesc, 5, Castelló d’Empúries (davant de l’Ecomuseu Farinera)

A cura de: Serveis Educatius del md’A

Activitat gratuïta