Fascinació per Grècia. L’art a Catalunya als segles XIX i XX

Varis Autors

Catàleg de l’exposició organitzada pel Museu d’Art de Girona (2 d’abril – 30 d’agost de 2009). La mostra, que coincideix amb el centenari de la descoberta de l’escultura del déu Esculapi, presta atenció als artistes catalans influenciats pel món grec. El recorregut museogràfic comença a Empúries i fa una mirada a l’art català del neoclassicisme, el modernisme, el noucentisme i les avantguardes del segle passat. Textos en català, castellà, anglès i grec.

Comprar