Festival de Guitarra Girona-Costa Brava

Un festival únic a les comarques gironines, on la protagonista es la música feta exclusivament per a l’instrument més popular i versàtil del món: la guitarra. Aquest festival va néixer l’any 2004 amb la intenció d’omplir un buit, ja que no existia en aquell moment cap altre cicle o festival a les nostres contrades dedicat exclusivament a la guitarra.
Cesc Adroher Quintet proposa una vetllada inoblidable de jazz per homenatjar el llegendari Jimmy Raney, el virtuós guitarrista que va deixar una empremta indeleble en el món del jazz. Per fer-ho, Adroher ha reunit una formació estel·lar de músics talentosos, cadascun aportant el seu estil únic a l’escenari. Albert Cirera, un saxofonista tenor d’una creativitat excepcional. S’hi uneix Dani Comas, un guitarrista extraordinari que teixeix harmonies intricades amb delicadesa sense esforç. La base que uneix aquest conjunt és Joan Motera, un baixista els dits àgils del qual ballen a través de les cordes, afegint profunditat i groove a cada nota. I no ens oblidem de Ramon Prats, un percussionista dinàmic el domini rítmic del qual et mantindrà els peus tocant tota la nit. Què pots esperar d’aquesta extraordinària reunió de talent? Prepareu-vos per deixar-vos encantar amb la deliciosa fusió dels ritmes brasilers i la improvisació de jazz amb una sel·lecció arranjaments atemporals, a partir de la il·lustre discografia de Raney.
Cesc Adroher, és un guitarrista de jazz que va començar de manera força autodidacte. Recentment ha perfeccionat el seu ofici amb una llicenciatura en teoria musical, especialitzada en composició, harmonia i anàlisi musical. Actualment està finalitzant el programa de màster en interpretació de guitarra jazz al reconegut Conservatori del Liceu.

Data: Dijous 10 d’agost a les 20h

Lloc: Museu d’Art de Girona, Pujada de la Catedral 12

A cura de: Cesc Adroher Quintet, Albert Cirera, Dani Comas, Joan Motera i Ramon Prats

Activitat gratuïta amb taquilla inversa