Georgina Gavardina i les històries del Museu

La Georgina Gavardina és una de les millors investigadores d’històries del món. Recorre països buscant les històries més divertides i emocionants. Ja fa temps que visita les obres del Museu i busca en els llibres polsosos i gruixuts dels arxius els millors contes, però últimament n’està buscant de nous. Viviu aquesta aventura amb la Georgina i deixeu-vos guiar per contes de cavallers, animals convertits en pedra i històries sobre petons amagats. Però sobretot: prepareu-vos per construir la vostra pròpia història!

Adreçada a: nens de 6 a 10 anys acompanyats d’una persona adulta

Data: Dissabte 29 d’abril a les 11:30h

Lloc de trobada: Museu d’Art de Girona

A cura de: Serveis Educatius del md’A

Preu de l’activitat: Les activitats familiars són de pagament per als infants (4 €) i gratuïtes per al seu acompanyant (únicament una persona per infant).

Compra la teva entrada