Georgina Gavardina i les històries del Museu

Així fan, fan, fan… els personatges del md’A. Crea el teu titella a partir dels personatges que es poden trobar al Museu d’Art: la famosa lleona, els animals fantàstics, els personatges antics o moderns. Inventa la teva història i diverteix-te amb els teus amics o amb la teva família!

En el marc d’«Els museus surten al carrer», una iniciativa en què els museus de la Xarxa de Museus de les Comarques de Girona surten dels edificis per oferir al visitant tallers de tot tipus. Enguany les activitats tindran lloc a Palamós, dins el Festival Som Cultura. Festival d’experiències culturals de la Costa Brava i del Pirineu de Girona.

Data: Diumenge 19 de novembre, a les 11 h

Lloc: Moll pesquer s/n, Palamós (davant del Museu de la Pesca)

Activitat gratuïta